Top 10 Meest gestelde vragen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Joop Zandwijk - WaarBenJij.nu Top 10 Meest gestelde vragen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Joop Zandwijk - WaarBenJij.nu

Top 10 Meest gestelde vragen

Door: Joop Zandwijk

Blijf op de hoogte en volg Joop

27 Februari 2012 | Nederland, Rotterdam

Vraag 1: Hoe lang ga je op reis?
Antwoord: Ongeveer 6 maanden.
Van 14 maart tot 9 mei naar Indonesië (Bali en Java) en daarna +/- 4 maanden naar Nieuw-Zeeland (Auckland).

Vraag 2.a: Ga je alleen op reis?
Antwoord: Ja.

Vraag 2.b: Vind je dat niet eng/raar/vreemd/spannend/moeilijk?
Antwoord: nee, nee, nee, ja, nee.
Natuurlijk is het afwachten hoe het bevalt, maar het geeft wel een hoop vrijheid. Bovendien ga ik er vanuit dat ik tijdens het reizen genoeg mensen zal ontmoeten.

Vraag 3: Ga je daar ook werken?
Antwoord: In Indonesië niet en voor Nieuw-Zeeland heb ik een vakantie + werk visum. Ik mag overigens alleen tijdelijk werk doen en het is geen noodzaak.

Vraag 4: Heb je al een verblijfsplaats geregeld?
Antwoord: Ik zal voor de eerste dagen in beide landen een hotel boeken en vervolgens daar verder kijken.

Vraag 5: Wat voor weer is het als je daar bent?
Antwoord: In Indonesië is het tussen de 25 en de 30 graden en in Nieuw-Zeeland tussen de 10 en 17.

Vraag 6: Wat ga je allemaal doen?
Het antwoord op deze vraag is binnenkort te lezen op deze site, in de vorm van reisverslagen.

Vraag 7: Heb je al een ticket terug vanuit Nieuw-Zeeland?
Antwoord: Nee. Dus ik kan langer of korter blijven en naar Nederland teruggaan of nog ergens anders naar toe.

Vraag 8: Heb je voldoende geld gespaard?
Antwoord: Ik denk het wel, maar als je nog iemand kent die teveel heeft en er vanaf wil dan hoor ik het graag.

Vraag 9: Ga je ons missen?
Natuurlijk zal ik iedereen ontzettend gaan missen, maar ik hoop er vooral een hele leuke tijd van te gaan maken en voor je het weet ben ik weer terug.

Vraag 10:…en als je terugkomt?
Dan gaat het ‘echte’ leven beginnen en kan ik op zoek naar een baan, een huis en een vriendin*.
*Mits nog niet gevonden in het buitenland.

  • 27 Februari 2012 - 16:17

    Martine Slee:

    Super gaaf Joop!!! Ik ga je reisverslagen zeker lezen! Heel veel plezier, ik hoop dat het dé reis van je leven wordt!!
    Liefs, Martine

  • 29 Februari 2012 - 06:30

    Marloes:

    Hey Joop, ga er onwijs van genieten, jij doet de dingen waar anderen alleen maar van durven dromen. Ik ga je volgen en wens je heel veel plezier, en hoop net als Martine dat het de reis van je dromen wordt.

    Groetjes Marloes

  • 29 Februari 2012 - 20:33

    Sandra:

    Hoi Joop heel veel succes met de laatste voorbereidingen! Veel reisplezier en leuke belevenissen.


  • 02 Maart 2012 - 15:02

    Johan Van Der Pol:

    Ik heb je afgelopen woensdag al uitgezwaaid, maar bij deze wens ik je nogmaals super veel plezier toe, geniet ervan!

  • 05 Maart 2012 - 10:23

    Patricia:

    Haha super leuk vraag/antwoord haha!

    Deze week zien we elkaar nog @ the office! :-)

    x

  • 07 Maart 2012 - 20:53

    Marianne+karelRoubos:

    Heel veel reisplezier. En we zijn erg benieuwd naar jouw reisverslagen

  • 19 Maart 2012 - 06:25

    Marloes:

    Selamat Pagi,

    ben heel benieuwd wat je allemaal hebt ondernomen in Bali !
    Onwijs veel reisplezier op je verdere trip !

    Grzt vanuit een koud Belanda :-)

  • 19 Maart 2012 - 15:44

    Constantijn:

    Veel plezier Joop!
    Ik ben benieuwd naar je eerste reisverslag! Heb mij zojuist geabonneerd!

    Groet,
    Constantijn

  • 11 April 2012 - 12:07

    Hbrakel3@tele2.nl:

    Met veel genoegen het reisverslag gelezen.het moet een hele fijne ervaring zijn om dit mee te mogen maken.
    Dit zal je zeker heel je leven bij blijven en zal denken aan de mensen en de omgeving van dit mooie land we kijken er naar uit het komende verslag weer te mogen lezen dus gauw tot dan !!!

  • 13 April 2012 - 11:19

    Henk Vbrakel :

    wij lezen met aandacht je reis verslag erg leuk ,groetjes Henk en ida vbrakel VOvermaas daaaaaaaaaaaaaag

  • 15 April 2012 - 08:09

    Henk En Ida :

    Feijenoord -Excelsior 3-0

  • 27 April 2012 - 09:46

    HENK V BRAKEL :

    WIJ LEZEN JE VERSLAG MET VEEL PLEZIER,WIJ HOPEN JE WEL GAUW TEZIEN BIJ DE CLUB ,MISSCHIEN KAN JE NOG MEE DOEN WIJ MOETEN TEGEN SPARTA EN HEKELINGEN WANNEER IS EEN ? GROETJES DE VROUW VAN HENK VBRAKEL IDA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Bali - Indonesië

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2012

Back in Ubud

24 April 2012

Groetjes uit Padangbai

13 April 2012

Groetjes uit Yogya

11 April 2012

Alles gaat goed!

01 April 2012

Groetjes uit Candidasa
Joop

Actief sinds 12 Feb. 2012
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 34072

Voorgaande reizen:

21 November 2017 - 29 Oktober 2018

Australië

15 Februari 2013 - 10 Maart 2013

Sri Lanka

18 Januari 2013 - 15 Februari 2013

Maleisië

20 December 2012 - 18 Januari 2013

Thailand

09 Mei 2012 - 20 December 2012

Nieuw-Zeeland

14 Maart 2012 - 09 Mei 2012

Bali - Indonesië

Landen bezocht: