Alles gaat goed! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Joop Zandwijk - WaarBenJij.nu Alles gaat goed! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Joop Zandwijk - WaarBenJij.nu

Alles gaat goed!

Door: Joop Zandwijk

Blijf op de hoogte en volg Joop

11 April 2012 | Indonesië, Jogjakarta

Even geen reisverslag, maar een kort berichtje naar aanleiding van het nieuws over de aardbeving voor de kust van Sumatra. Ondanks dat ik me op Java bevindt, heb ik helemaal niets gemerkt van de beving.

Nog niets gehoord over een tsunami alarm, maar voorlopig zit ik in dit hotel op de vierde of vijfde verdieping en redelijk ver weg van de kust.

Maak je vooral geen zorgen.Daar is momenteel absoluut geen reden voor.
Ik zit zo in ieder geval gewoon met een biertje aan de nasi goreng. ;-)

Het volgende reisverslag zal ik overigens binnenkort plaatsen. Iedereen nog een fijne dag toegewenst en jullie horen van me.

-x- Joop

• 11 April 2012 - 10:21

Johan En Ineke:

Wij hebben hier niets gehoord over een aardbeving voor de kust van Sumatra. (Of ik heb het gemist) Het siert je dat je aan het thuisfront denkt en hen geruststelt.
    Was de nasi lekker? En bij het volgende biertje PROOST!!
    Liefs Johan en Ineke

• 11 April 2012 - 10:34

Johan & Ineke:

Ik zet de computer uit en op het NOS journaal is het nieuws over de aardbeving!!

• 11 April 2012 - 11:55

Loes:

Gelukkig, zeg!!!!!!!
    Ik zit al te zoeken op alle sites met info. Ik ben echt blij dat je even een berichtje gepost hebt. Houd het goed in de gaten, maar dat zal je heus wel doen.
    Groetjes Loes

• 11 April 2012 - 19:28

Aad En Regina:

Fijn te lezen dat je niets heb gemerkt van de aardbeving.
    We hebben met veel plezier je reisverslagen gelezen en gelachen.
    Wellicht kun je bij een reisprogramma gaan solliciteren als je weer terug in Nederland bent, je schrijf namelijk heel vermakelijk.Wij zitten op dit moment naar Roda-Feijenoord te kijken staat in de 70 ste min nog 0-0 We kijken uit naar het volgende verslag.
    Nog veel plezier.groetjes Aad&Regina

• 12 April 2012 - 21:50

Vivian En Colin:

hoi lieve joop!
    wat fijn dat je snel even iets laat weten:) maak me dan toch wel ongerust als ik zo'n berichtje krijg hoor. hopelijk blijf het bij die ene aardbeving;) geniet lekker van dat lekkere eten daar en stuur snel even de zon naar ons!

xxx viv en co